SikkerParkering

Webshoppen til SikkerParkering gør det nemt at købe og administrere parkeringsabonnementer med fuld integration af ANPR-teknologi og Quickpay, der automatiserer hele processen.

SikkerParkering drifter og administrerer i dag flere forskellige parkeringsanlæg, med ANPR system (Automatisk nummerpladegenkendelse). Systemet registrerer parkeringer via nummerplade genkendelsesteknologi, samt betaling on site.

Til disse parkeringsanlæg tilbydes der også abonnementsordninger såsom Personale parkering, beboerparkering osv.

Opgaven fra SikkerParkering lød på at få en webshop, hvor Parkanten selv opretter, administrerer og betaler med sit kreditkort, for at lette administrationen fra de forskellige parkeringsanlæg.

Gå til SikkerParkering website

Teknologier

I samarbejde med Acto, har vi endnu engang fået en innovativ idé realiseret digitalt.

Carsten Andreasen, IT chef totalløsninger, SikkerParkering

Automa­tise­ring af mange manuelle processer med den nye webshop

Acto har bygget en webshop, som indeholder lokationer til alle SikkerParkerings centre, hvor både beboer og folk med arbejde, kan købe forskellige parkeringsabonnementer.

Webshoppen er integreret med betalingssystem Quickpay og ANPR system (Automatisk nummerpladegenkendelse), så køb og administration af abonnementerne er let og enkelt.

Parkanter har efter et køb mulighed for at tilkøbe eller tilrette sit parkeringsabonnement, de kan selv foretage alle ændringer, få notifikationer via e-mail, når deres abonnement fornyes eller hvis der er problemer med deres betaling. Alt dette sker automatisk uden at Securitas kundeservice skal involveres.

SikkerParkering har mulighed for at tilføje og redigere brugerprofiler, tilføje nye lokationer samt hente oversigter og rapporter over af køb og de besøgende. SikkerParkering får ligeledes mailnotifikationer hvis der er problemer med brugers profiler eller betalinger.

Projektansvarlig

Peter Heiberg

CEO / Partner

+ 45 22 46 80 01 ph@acto.dk

Andre cases

Securitas Access Management

Effektiv håndtering af data på nøglekort

Securitas Access Management er et selvbetjeningssystem, der gør det muligt for virksomheder at administrere deres adgangskort nemt og effektivt. Systemet understøtter Securitas’ fysiske kort- og nøgleløsninger, der giver adgang til store kontorbygninger.
find2learn: Når læring møder bevægelse

find2learn: Når læring møder bevægelse

Mere end 900 skoler og 12.000 lærere i Danmark bruger find2learn til at kombinere motion og faglighed. Fra børnehave til videregående uddannelser gør systemet det nemt at engagere elever i aktiv læring ved hjælp af deres smartphones og GPS-teknologi.
Frederikssund kommuneportal

Frederikssund kommuneportal

Frederikssund.dk er en moderne, brugervenlig kommuneportal, der servicerer Frederikssund Kommunes 46.000 borgere. Løsningen er udviklet med fokus på tilgængelighed, responsivitet og overholdelse af strenge WCAG-krav. Portalen giver nem adgang til selvbetjeningsløsninger for borgere, erhvervsliv og kommunale instanser.

Vil du høre mere?

Kontakt os for en snak om, hvordan vi kan hjælpe jer i mål med jeres næste skræddersyede webløsning.